Pomoc &Pytania & Odpowiedzi

Pyt.: Czy można zakupić jakikolwiek produkt na waszej stronie bez konieczności zakladnia konta?

Odp.: Tak, jest to możliwe. Wybierz produkt, dodaj go do koszyka, wybierz opcje płatności, przejdz dalej, wypełnij dane do dostawy i gotowe. Pamiętaj jednak, że nie majac konta nie masz dostepu do wielu udogodnień.

Jak dodawac produkty do koszyka?

Możesz dodawać produkty do swojego koszyka zakupów albo za pomocą naszej wyszukiwarki, by znaleźć produkt (y), które chcesz kupić lub przeglądania naszych kategorii i / lub naszej strony internetowej. Po znalezieniu produktu(ow), który chcesz kupić, po prostu naciśnij przycisk (Dodaj do koszyka) znajdujący się po prawej stronie produktu ktorym jesteś zainteresowany, aby dodać wybrany produkt (y) do swojego koszyka zakupów. W tym momencie można zmienić ilość przedmiotów które chcesz zamówić, usunąć produkty, kontynuować zakupy lub wylogowac sie.

Jak można usunąć niepotrzebny produkt z mojego koszyka?

 Możesz usunąć niepotrzebny produkt z koszyka klikając ikonę "Usun" znajdującą się w koszyku na prawej stronie każdego wiersza.

Czy proces zamawiania jest bezpieczny?

 TAK! Nasza strona internetowa wykorzystuje najnowszy EV SSL CERTIFICATE wraz z 256-bitową technologia szyfrowania do ochrony danych osobowych. Ubezpieczenie na  $1.750.000. Nasz proces zamawiania jest całkowicie bezpieczny od początku do końca. W prawym dolnym rogu znajduje sie logo firmy COMODO, ktore po najechaniu myszka wyswietli w czasie rzeczywistym informacje o autentycznosci naszej strony. Pasek adresowy np. w przegladarce Internet Explorer powinien zmienic kolor na zielony i wyswietlic nazwe i kraj pochodzenia firmy.

Jakie rodzaje płatnosci akceptujemy?

 Akceptujemy karty Visa, MasterCard, American Express i platnosci PayPal.

*Uwaga: Dodatkowa weryfikacja karty kredytowej moze być potrzebna przed zrealizowaniem Twojego zamówienia.

Jakie są zasady zwrotów?

 Jeżeli nie ustalono inaczej w aukcji lub opisie przedmiotu na naszej stronie internetowej, na rachunku lub liscie przesylkowym, pewexonline.pl przyjmie produkty do wymiany lub zwrotu w ciągu 14 dni od daty otryzmania przesyłki. Kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.

Porady dotyczące bezpieczeństwa i ochrony

 Pewexonline.pl dba  o bezpieczeństwo i ochronę naszych klientów. W związku z tym przygotowaliśmy szereg technologicznych zabezpieczeń w celu zapewnienia, że nasz proces transakcji jest wyjątkowo bezpieczny i że informacje naszych klientów są bezpieczne.

Zdecydowana większość transakcji online jest zakończoa bez żadnych incydentów, jednak Pewexonline.pl opracował poniżej następujące dodatkowe wytyczne w celu zapewnienia, że zakupy online są bezpieczne.

Chroń swoje hasło

 Jeśli korzystasz z publicznego komputera , zawsze pamiętaj aby wylogować się po zakończeniu sesji online.

Trzymaj hasło w miejscu prywatnym. Pamiętaj, że każdy, kto zna hasło może uzyskać dostęp do Twojego konta.

Przy tworzeniu hasła, użyj co najmniej 8 znaków - kombinacja liter i cyfr jest najlepsza. Nie używaj słów ze słownika.imion lub nazwiska, adresu e-mail lub innych dane osobowych,  które można łatwo pozyskać. Zaleca się również, częstą zmiane swojego hasło. Aby zmienić hasło, odwiedź odpowiednią sekcję na Twoim koncie.

Unikaj używania tego samego hasła do wielu kont internetowych.

Uważaj na podejrzane e-maile i telefony.

Pewexonline.pl nigdy nie wysyła  e-maili lub dzwoni do klienta i prosi aby ujawnili ani zweryfikowali swoje hasło, numer karty kredytowej lub numer konta bankowego. Takie informacje powinny być przesłane wyłącznie przy dokonywaniu zakupów w pewexonline.pl lub kontaktując się z Pewexonline.pl  bezpośrednio lub przy dokonywaniu aktualizacji w Twoim koncie. Jeśli otrzymasz podejrzany e-mail z linkiem aby zaktualizować dane swojego konta, nie klikaj w link - zamiast tego proszę przejść bezpośrednio do www.pewexonline.pl a następnie do Twojego konta i sprawdzić czy wszystko się zgadza.

Czy wasze produkty są oryginalne?

Odp.: Oczywiście. Wszystkie produkty oferowane na naszej stronie internetowej są w 100% oryginalne. Oferowane przez nas produkty pochodzą z krajów całego świata, tak więc niewielka ilość produktów może odbiegać wyglądem od tych sprzedawanych w Twoim kraju. Jednak produkty te są nadal w 100% oryginalne i wyprodukowane przez oryginalnych producentów danej marki.

Pyt.: Czy jesteście w stanie sprowadzić dla mnie produkt, którego nie znalazłem/łam na waszej stronie?

Oczywiście, jest to możliwe. Nasza rozległa sieć dostawców gwarantuje, że nasza oferta jest bogata w internecie, także najprawdopodobniej będziemy w stanie znaleźć produkt, którego szukasz, nawet jeżeli nie jest on już dostępny w Twoim kraju. 

Jeśli zamówiłeś wcześniej jakiś produkt, a nie możesz go teraz znaleźć na stonie, to najprawdopodobniej nie mamy go już na stanie. Stan magazynowy uzupełniany jest w ciągu tygodnia, więc zapraszamy do regularnego odwiedzania naszej strony. Niestety nie jesteśmy w stanie indywidualnie powiadomiać Klientów o konkretnej dacie dostawy poszukiwanych artykułów. Prosimy zaglądać na naszą stronę i na bieżąco sprawdzać aktualizację dostępności produktów.

Przesyłka standardowa

Zamówienia wysłane za pośrednictwem przeyłki standardowej w przypadku dużych miast, zostaną dostarczone w ciągu 10-14 dni roboczych. Czas dostawy do mniejszych miejscowości to 14-21 dni roboczych i 21-i dłużej dni roboczych do bardziej odległych obszarów. Jeśli po upływie 14 dni roboczych nie otrzymają Państwo zamówienia, prosimy o kontakt z nami.

Proponujemy zaadresowanie paczki do miejsca pracy, jeśli w dniu dostawy nie będzie nikogo w domu, aby potwiedzić odbiór.

Pyt.: W jaki sposób mogę się dowiedzieć, kiedy moje zamówienie zostało wysłane?

Odp.: Natychmiast po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mailem potwierdzenie przyjęcia zamówienia razem z numerem zamówienia.

Prosimy dodać adres e-mailowy sklep@pewexonline.pl do Twojej książki adresów lub upewnić się, że filtry spamów zostały deaktywowane, w przeciwnym razie nasze e-maile mogą do Ciebie nie dotrzeć.

O wysyłce zamówienia z datą wysyłki i numerem nadania zostaniesz poinformowany oddzielnym e-mailem. Wszystkie zamówienia wysyłamy najpożniej do 72 godzin od chwili jego otrzymania.

Pyt.: Nie mam karty kredytowej. Czy mogę zapłacić w inny sposób? Czy mogę zapłacić przekazem pocztowym lub przelewem bankowym?

Odp.: Płatność przelewem bankowym lub przekazem pocztowym jest możliwa, ale za wcześniejszym specjalnym ustaleniem. Aby skontaktować się z nami kliknij tutaj.

Pyt.: Pomocy! Zapomniałem hasła. Co mam zrobić? 

Odp.: Jeśli zapomniałeś hasła do Panelu klienta, wpisz swój adres e-mail. 

Jeśli podane dane będą prawidłowe, nowe hasło zostanie wygenerowane przez system i wysłane na adres e-mail. 

Wygenerowane hasło można zmienić po zalogowaniu się.

Pyt.: Jak mam się wylogować?

Po lewej stronie, w kolumnie pod KATEGORIAMI zobaczysz zaznaczone na czerwono TWOJE KONTO. Kliknij wyloguj i gotowe.

Pyt.: Jak zmienić dane adresowe?

Odp.: Po lewej stronie, w kolumnie pod KATEGORIAMI zobaczysz zaznaczone na czerwono TWOJE KONTO. Kliknij zmiana danych i gotowe.

Pyt.: Jak sprawdzić historię, status moich zamówień?

Odp.: Po lewej stronie, w kolumnie pod KATEGORIAMI zobaczysz zaznaczone na czerwono TWOJE KONTO. Kliknij na historię zamówień. Zostanie wyświetlona historia wszystkich twoich zamówień. Aby sprawdzić status zamówienia na produkt który zamówiłeś.

Pyt.: Dostałem informacje, że moje zamówienie zostało zawieszone? Dlaczego?

Odp.: Twoje zamówienie może być zawieszone z powodów takich np jak: w tym przedłużony okres płatności, płatność została odrzucona lub niektóre produktów w zamówieniu nie posiadamy na stanie. Wyślemy Ci e-mail krótko po zamówieniu w celu potwierdzenia problemu. W przypadku pytań dotyczących zamówienia prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta. W tym celu kliknij tutaj.

Pyt.: Dlaczego nie odpowiadacie na moje emaile?

Odp.: Należy pamiętać, że dokładamy wszelkich starań, aby odpowiedzieć na wszystkie e-maile w ciągu 24 godzin. Nasze biuro znajduje się w Nowym Jorku więc jeśli piszesz do nas z Europy, prosimy pamiętać o różnicy czasu, Wynosi ona 6 godzin. Przed wysłaniem następnej wiadomość, proszę sprawdzić poniższe punkty:

1.Twoja wiadomość nie została otrzymana przez pewexonline. Jeśli otrzymasz jakąkolwiek wiadomości na skrzynkę pocztową z tematem "e-mail zwrotny" lub "nie można dostarczyć e-maila", oznacza to, że wiadomość nie została odebrana przez adresata. 

a.Być może został użyty zły adres e-mailowy. Proszę sprawdzić swój adres e-mail na stronie "Skontaktuj się z nami" i spróbować ponownie.

b.Ustawienie Twojej poczty e-mailowej może blokować wysyłanie e-maili za granicę. Niektórzy dostawcy usług internetowych ograniczają wysyłanie e-maili na zagraniczne adresy e-mailowe. W tym przypadku prosimy skontaktować się z Twoim dostawcą usług internetowych oraz sprawdzić ustawienie Twojej poczty.

2. Nie możesz otrzymywać e-maili wysłanych przez pewexonline

a.Jeżeli adres e-mailowy sklepu pewexonline nie został dodany do Twojej książki adresowej, wysyłane przez nas komunikaty mogą być filtrowane przez oprogramowanie antyspamowe. Proszę dodać nasz adres e-mailowy do swojej książki adresowej lub listy kontaktów.

b.Jeżeli do kontaktów z nami używasz oficjalnego serwera Twojej firmy, na serwerze mogą istnieć ograniczenia w otrzymaniu wiadomości z niezarejestrowanego adresu e-mailowego. W tym przypadku prosimy skontaktować się z administratorem systemu w celu usunięcia danych ograniczeń.

Pyt.: Dlaczego pobieracie opłatę za wysyłkę?

Odp.: Niestety koszty transportu są uzależnione od cen paliwa i żałujemy że jesteśmy zmuszeni do pobierania opłat za wysyłkę. Staramy się aby były najniższe jak to tylko możliwe. Aby korzystać z darmowej wysyłki w szczególności do EUROPY należy zamówić za minimum $99 lub skontaktuj się z nami w celu kwalifikacji na program zniżkowy B2B(biznes to biznes).

Przydatne linki
Zapoznaj się ze wszystkimi możliwościami naszych stron.
Zadzwoń: PL +48123945652
USA +18557393987

Napisz: sales@pewexonline.com
SSL
X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies.

EV SSL